Item type |
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) |
公開日 |
2023-02-20 |
タイトル |
|
|
タイトル |
ライティングの苦手な発達障害のある学生への個別支援授業-プランニング指導とライティング行動習慣化の効果- |
|
言語 |
ja |
タイトル |
|
|
タイトル |
Individual support classes for college students with developmental disabilities who are struggling with writing - The effect of planning instruction and making habitual behaviors of writing - |
|
言語 |
en |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
発達障害学生 |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
個別支援授業 |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
ライティング |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
プランニング |
キーワード |
|
|
主題Scheme |
Other |
|
主題 |
ライティング行動習慣化 |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
|
資源タイプ |
departmental bulletin paper |
著者 |
高瀬, 智恵
松久, 眞実
今村, 佐智子
|
書誌情報 |
桃山学院教育大学教育実践研究
巻 3,
p. 53-67,
発行日 2021-03-31
|
出版者 |
|
|
出版者 |
桃山学院教育大学 |
書誌レコードID |
|
|
収録物識別子タイプ |
NCID |
|
収録物識別子 |
AA12864512 |
著者版フラグ |
|
|
出版タイプ |
VoR |
|
出版タイプResource |
http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |